2005-10-20

The dumpee

Jag börjar bli bra på att bli dumpad.
Bryter ihop och kommer igen på 24h i snitt...
Bra statistik.

Man kunde ju räknat ut med sitt rumphål att B skulle tacka nej...
Vem vet.
Kanske var jakten halva grejen.
Kanske var jag för otrendig och ocool.
Kanske för icke-rolig, real life.
Eller så klickade det bara inte.
Och som någon sa: "som man bäddar.... "

Det lustiga är att jag såg så många varningsflaggor.
Jag tittade på dem, la huvudet på sned och tänkte:
"Ja... där är ni ja. Nå... jag struntar i er. Jag avvaktar och ser istället."
... för det funkar ju ....

Oh well.
Finns säkert någon annan för mig och min rumpa...

Idag håller jag på att stenbearbeta all eventuell fan-då-förblir-jag-väl-singel-en-jävla-gång-till-då- sorg genom att ta på mig snyggaste kläderna, snygg och lite lagom-make up, fixat iordning snyggt hår...
Ytlig manlig uppskattning...
Ge hit!


Så kallad utifrån-och-in terapi.

Funkar faktiskt strålande för light-depp...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men se goddag, Fröken J! Ni ser förtjusande ut! Ny frisyr? Och vilken vacker klänning!
Jag kanske rent av får se Fröken J på en pulverkaffelatte borta i automathörnan?

Anonym sa...

Men men, vaddå? Efter en (eller var det två?) dejt?? Det går ju inte, eller?
Jag fattar som sagt nada...

Men bättre fiskelycka nästa gång! Själv fick jag min första gay-upplevelse på SD idag, bara en sån sak! Så funkar det inte med det ena...

Anonym sa...

som man bäddar....
bäddar du åt mig,
så ligger jag med dig..;)

gammal djungel ordspråk

Anonym sa...

To B B or not to B B. That's the question for him I presume.

PGW sa...

Ni kan ju komma förbi det ateistiska nunneklostret på roadtrippen. jag och mina kamrater håller på att starta ett. Vi ska hasa runt i bekväma kläder, fika mycket och göra lite vad som faller oss in. Ta emot enstaka gäster på sk retreat och ta bra betalt för att se till att de ligger i en hängmatta och äter bullar.

Anonym sa...

Såja, han skulle ändå ha visat sig vara en sociopat efter hrm fyra-fem dejter. En av 20 är ju sociopater.

Always look on the bright side :D

Anonym sa...

Jag tror han skämdes för kuken var för liten... Alternativt inte fick upp den. Alternativt hade hår på ryggen.

Ida Thunberg sa...

hoppas du har en skitbra kväll, och att egenterapin funkade...!

Jasmin sa...

Först: Till B's försvar.
Han är en fin kille. Faktiskt.
Jättebra.
Snygg, snäll, smart och charmig..
Att jag nog är lite bitter över att få ett "nej tack" får man nog ta med i beräkningen när man läser..
Dessutom pratade jag faktiskt själv en aning om nåt ex.


skrubben: tihi.. this old thing..?

kristina: Ge mig några månader av singelskap så är jag right behind you...

amelie: tack gumman.

tk: Var det så det var..? :-) Tja.. det funkar för mig..

sniff: Roadtrip.
Hell yes.. Jag är på. Och bidrar med ett alldeles eget mosaikhjärta.. ihoptejpat och allt..

snurre: *haka upp*

The guy in cap: .. ja.. eller.. nej.. eller.. va?

pgw: slipper man raka benen också så är jag självskriven...

mary: Va? en av 20? Det är ju en fruktansvärd statistik.. Nu ska jag inte dejta nåt mer.. ever.

miss mary: ojoj.. :-)

o: Tack du.. :-)

ida: Tack. Egenterapin funkade strålande.. :-)

sandra: tja.. vet inte.. White efter labour day..?