2005-10-26

jag har en känsla...

... av att jag inte blivit uppmärksammad för min skrivartalang...
.. eller charm..
.. eller humor...

... jag känner mig plötsligt... så..
.. . så..
.... smutsig......*


Men... hur många kan egentligen läsa aftonbladet, I wonder..?
Min chef?
Mina föräldrar?
Mina ex?
P5 och P4 *?

oh well... hur illa kan det gå, liksom...?


http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article324270.ab

* .. sa hon och kröp ihop i fosterställning och återfinns nu i en liten, men attraktiv, hög under skrivbordet
**Se en sjuk mängd gamla inlägg ..

33 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Usch vad jag känner igen känslan. Hamnade också i samma blaska för ett tag sen. Hade nerverna utanpå kroppen en vecka eller så, sen var allt som vanligt igen. Ibland är det tur att folk är väldigt upptagna och inte har så mkt tid. Hoppas du kan fortsätta i din blogg, att ingen snokat för djupt som inte har access. :)

Anonym sa...

Jag har hittat hit via aftonbladet iaf :D

Anonym sa...

Skulle aldrig ha kommit på tanken att kalla din blogg för sexblogg...din blogg läser jag för att den är sååå välskriven, spännande och framförallt enormt rolig !!
Nu börjar det dessutom bli lite jobbigt för oss som tidigare varit öppna med att vi läser en massa bloggar... hmm hmm inte riktigt comme il faut längre eller...?

Anonym sa...

Jag anser inte att din blogg är en sexblogg. Utan jag läser den mer som underhållning, om man känner sig less en dag är det bara att titta in här och få sig några flabb. Keep writing!

Anonym sa...

Nu är det kört, bara att springa bort till Långbortistan! Det var kul så länge det varade :)

Säg till om du påbörjar en ny blogg där borta, jag har alltid velat se hur livet i Långbortistan ter sig :)

Niklas sa...

Du är ju för guds skull på löpsedlarna här i Stockholm. Du är typ lika känd som...Olinda.

jonas sa...

Hur är det med A och B. Läser dom? Det är många i ekvationen nu.

jonas sa...

Hur är det med A och B. Läser dom? Det är många i ekvationen nu.

Anonym sa...

Såååå jvla underbar Blog.....läst den i flera månader nu o kollar dagligen så att man inte missar nått! Keep on!

Hoppas att man inte raggat på dig så att man risker att omnämnas som Pxxx.... =)

//Ric i wunderbara Gbg

Anonym sa...

Jag tror inte många läser AB, de som köper den blaskan kan nog inte läsa utan de tittar bara på bilderna!!!

CONSIDER YOURSELF,
BE YOURSELF
AND FUCK THE ONES WHO CARES WITHOUT ACCES...

Anonym sa...

ok nu vill jag inte verka bitter. Fast lite e jag allt.

Det känns lite grann som när man första gången hörde nirvana -91, toklyssnade och blev besviken efter ett par månader när alla andra också började älska dem.

Delad glädje är inte dubbel glädje.

dumma aftonbladet.

Anonym sa...

...men duuu...du MÅSTE väl inte skriva om..om..ja det därduvet..

*flyktig kram*

Anonym sa...

Never mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols !

Anonym sa...

Glömde skriva att jag har lagt till dej i mina favoriter och jag hoppas att du fortsätter i samma stil /Hans

TeachMom sa...

Du ligger bland mina favoriter också och gjorde det *långt* innan du hamnade på löpsedlarna - säkert flera veckor sedan *ler*. Så jag lovar, många läste dig redan innan AB...

Anonym sa...

Jag hittade bloggen via skvallerblaskan AB. Den är ju helkul! Jag skulle dock inte kalla den för "sexblogg". Nä, fortsätt med bloggandet i samma stil. Det är bra läsning!

/Ny i Gbg

Karolina Lassbo sa...

Ha ha... jag hittade bloggen före aftonbladet! ;) Och jag tycker inte heller att det handlar om sexblogg! Då finns det betydligt värre bloggar!

Anonym sa...

Äh, du är inte smutsigare än innan! :-)

Dessutom, det lärr knappast vara sexet som folk söker hos din blogg, då skulle vi alla svälta, du skriver lysande och jag garvar så chefen tittar konstigt på mig ibland.

Smutsig är dessutom inte dåligt, jag har sett det på en bil här i Uppsala och på bilder på nätet.

En riktigt smutsig bil och i smutsen har någon skrivit "I wish my wife was this dirty"

Så smutsig kan vara bra.

Jag gick igenom alla dina bloggar igår, skrattade mycket och provade också dina sökord, sen skrattade jag så jag trodde jag skulle bli vräkt...

Kör vidare!

Anonym sa...

Du är grym fröken J och fantastiskt underhållande! ;)

Anonym sa...

Jag har också hittat hit via Aftonbladet... bloggen uppfyllde ju inte förväntningarna, om man säger så, pucko Aftonbladet, men vadå, din blogg är ju helt underbar. Jag hoppas verkligen att du vill fortsätta. Jag och 99,99999 % andra har ingen aning om vem du är bryr oss inte heller (fast du verkar vara oerhört sympatisk). Men OK, jag förstår att du kan vara bekymrad för de andra 0,00001 %, men ska man vara intressant måste man ju våga vara personlig. Martin Kellermans Rocky, Charles Bukowski, Ulf Lundell, de ä r intressanta för att de ger av sig själva. Du är i gott sällskap!

Anonym sa...

Du är inte smutsig, du är du och du är unik och gillas av många, så de så !

Anonym sa...

Strålande!!! ;-)
Skäms över att ha hittat hit via AB :-$

Christian sa...

Tänkt om mitt liv har hälften så intressant som ditt. Eller är det bara jag som är dålig på att formulera mej på min blogg?

Keep it up girl!

vandrarvild sa...

Äh, det där lägger sig snart, och jag tycker knappast att man kan kalla din blogg en sexblogg; det där är bara för att sälja mer, alla köper ju 'sex' på ett eller annat sätt (jag menar att ordet som rubrik säljer mer, bl a)
Jag har läst din blogg så pass länge att jag knappast hade tänkt på den först av alla om jag hade läst i aftonbladet om sexbloggar.

Anonym sa...

var det din blogg som löpsedlarna handlade om?
heh, det hade jag inte gissat. har varit här förut men inte direkt tänkt 'sexblogg , hej hej!'. 'sexblogg' trodde jag var något mer pang på, utförligt och sliskigt.

Anonym sa...

Ok, lilla fröken J, nu är det så här: Efter att ha läst igenom din blogg har jag insett att det liksom måste vara du och jag. Det finns inga alternativ. Inga substitut. Inga ursäkter. Det bara är. Ingen idé att försöka låtsas som ingenting. Vår date (den som måste komma) är skriven i stjärnorna. Vem fan kan argumentera med det? I shall have dinner with you, even if it must be burglary!

PGW sa...

Såja såja, kryp ut ifrån skrivbordet nu. Vi gillar ju dig. Komsi komsi.

Jasmin sa...

Oj. Vad MÅNGA Kommentarer!!!! nice!

Ni är så snälla och söta och rara.. och så luktar ni gott!

Lite svar:

maza: det var betryggande iallafall..

ap: baby!

tobias: ah.. I shall not run.

niklas: min idol juh! Hon och Robinson-Robban

Ric: man vet aldrig

medelmåtta: seså.. dela nu med dig till de andra barnen.

P3: tsss.. jag och P3 hade inget: detdärduvet... ;-)

Hans, tackar.

teachgirl: naah.. tack!

ulf: haha... vad skönt att du är tillbaka från semestern.


Sandra: Typ som "nakenchock" eller liknande.. är det inte?

niklas: :(

m: Burglary-dinner..? Det har jag aldrig haft.
Efterrätten är strutglass eller? (=rån... aahahahahaaha.. ehum.. okej.. den var usel...)

Anonym sa...

Niklas: tror inte att det är själva bristen på anonymitet som är problemet, eller att skriva om fuffens. att göra fuffens däremot, och sen skriva om det, och sen tipsa den berörda om att läsa det. det är lite dumt.

Anonym sa...

Det är en markant skillnad mellan din blogg och de andra de hänvisar till. Märks bara på namnen.

Ta inte åt dig&Fortsätt att skriva som förr, Swedes har ett oerhört kort närtidsminne!

Anonym sa...

Glass låter ju bra i och för sig, men det var inte det som åsyftades. Det var ett citat (delvis i alla fall) från filmen vi ska se efter middagen! Lyckas du lista ut vilken film så vinner du en date med mig! Jag lovar till och med att pallra mitt arma arsle ner till Göteborg! ;)

Jasmin sa...

M: Withnail and I ?

Anonym sa...

Aj då... Jag trodde jag satt säker här i mitt Stockholmsnäste när jag citerade så obskyra titlar. Jag hade uppenbarligen fel (även om jag tror du tokfuskat med hjälp av Google). ;)

Jag måste alltså pallra mig till Göteborg....