2005-10-20

dejtrapport 2 del 2

Det fanns ett gäng dåliga tecken..

Upprepade dragningar om exflickvänner till exempel...
Aldrig ett bra tecken.
Om han dessutom säger att förra tjejen han träffade var riktigt, riktigt, riktigt skitsnygg... så... ja.... är inte det speciellt bra....

Men vi hade trevligt. Ganska mysigt.
Han var fin.

Men det här med exet... och samma minspel, ni vet..
Det medförde att jag kunde läsa honom som en öppen bok ungefär..

Och jag vet. Att det var något som låg och tryckte hos honom...

.. och hångel..
nej, nej.. inget sånt.

Bara en obekväm hejdå-kram...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det insåg man väl direkt,korkad kille som gnäller om exkex.

Dessutom innebär det ju att du är fri och okysst ett litet tag till. hurra!

Nu ska jag bara ta reda på vem du är så kommer jag på en vit springare. Sen ska jag kurtisera dig kungligt.

Jasmin sa...

Nejdå. Han är en bra och intelligent kille.

Men tack du..
Jag går och sätter mig i ett torn och hänger ut mitt hår nedför fönstret, så länge.. ;-)

Anonym sa...

Snälla fröken J, aldrig aldrig mer...lova mig att du aldrig mer ens överväger att fortsätta dejta ett pucko som "berättar att förra tjejen han dejtade var skitsnygg....." ja men alltså det är korkat och fruktansvärt oförskämt att säga så. Ja men tänk efter skulle du säga så till en kille ? Och varför skulle du säga en sån sak ? typiskt tecken på osäkerhet hos killen....no sexy !!!

Anonym sa...

Terrible boy that Mr. B. He's so full of himself. Good riddance.