2005-10-04

Om att måla in sig i ett hörn..

Nu har jag lyckats krångla till det för mig...

Efter mitt hej-ge-mig-en-massa-kompisar-nu-inlägg häromdagen så fick jag en massa jättetrevliga mail ifrån en massa jättetrevliga personer.*

En del msn:kontakter dök också upp.
Och jag, som sämst-hemlighets-behållare-i-världen, berättar såklart lättvindigt en massa information om mig själv till höger och vänster.
Men nu vet jag ju att det jag skriver kommer läsas av folk som vet vem jag är, lite grann...
Och som inte är mina närmaste vänner..

Och nu vill jag inte skriva nåt avslöjande. Alls.

Igår ville en del av mig skriva en djuplodad tolkning av en bibeltext.
Men sen kom resten av mig till undsättning, klubbade ner Del 1 och skrev ett inlägg om sex istället.

Jag ska bara komma över mig själv. Sen ska jag skriva om killenjagskickademailtillmittinatten... och andra intressenter i frågan...


*Faktiskt. Ni som mailade är helt enkelt liite bättre människor.. **

** Nej. Usch.. så ska man inte säga. Ni är jättebra människor... precis lika bra som andra... ***

*** Men ni kanske är liiite trevligare.. och luktar liiiite godare.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, jag vill inte ens veta om någon jag känner läser min blogg...det är så tråkigt att blogga om man inte kan få fläka ut hela sitt liv :D

Anonym sa...

Jag har spritt min blogg till alla jag känner, som sen har spritt den till sina föräldrar, jag har inga problem med det, även om man får svara på en del frågor ibland.

Fröken J, jag kräver att du fortsätter skriva som om du inte krävt att alla skulle maila till dig, jag lät bli, just för att du skulle fortsätta vara okänd!

Kör hårt!

Anonym sa...

ehum...vem var det som mailade vem först, det unndrar jag nu verkeligen och vem var det som kontaktade vem på msn...

Fast jag tycker gott du ska fortsätta skriva från hjärtat...oavsett vem det gäller.
Det får vi tåla.

//Killen i keps

Anonym sa...

Jag, för min del vill inte kompisar som är liiite trevliga, eller luktar liite godare. Jag vill ha kompisar som får mig att skratta, gråta, tänka efter, känna efter.

Och med det menade jag inte "strunt i dom" utan jag menade att de som epostar dig nog tycker om dig precis för att du är du!

Anonym sa...

...vet fortfarande inte vem du är.
Känns bra.
Mystiskt.

Anonym sa...

Ja..jag har flera gånger tänkt att jag ska försöka göra lite research och ta reda på vem du är (tro mig, jag är bra på sånt :), men samtidigt håller jag med Pelu; det är lite spännande att INTE veta vem du är. Den största anledningen till att jag inte tagit reda på vem du är beror dock på att jag inte vill att du ska sluta blogga!

Så...inga sånna dumheter nu, keep on writing!

Jasmin sa...

danni: My point exactly.

ulf: Jaja.. jag ska göra mitt bästa..

anonymous: nu vet jag inte vad du pratar om.

ropr: Bra poäng.

pelu: Och är det nåt jag är... så är det mystisk. Glöm inte det.

tobias: öh... så... betryggande, hörru...

Anonym sa...

=)

Anonym sa...

Kanske bäst att man förklarar att du skriver min favoritblogg!