2005-10-15

The story. #1

Så här var det alltså:


För 2,2 veckor sen blev jag kontaktad av en ung man, som vi kan kalla för A. Han verkade rar och trevlig. Söt och snäll. Intelligent och rolig.
Ja. Välkommen in i min dejtingvärld, sa jag.
Givetvis.
Jag är ju inte dum.
Killen var ju bra. Det riktigt osade "bra" om honom.

Vi började msn:a så smått.
Konversationen flöt lätt och ledigt och han var fortfarande rar, trevlig, söt,snäll, intelligent och så. Och verkade dessutom tycka att jag var lite trevlig också.
Och det är ju alltid bra.

För 2.0 veckor sedan insåg jag att en annan ung man, som vi kan kalla för B, också ville ha kontakt.
Han verkade riktigt skärpt, cool, charmig, rolig, mjuk, romantisk, djup, ömsint och ganska snygg misstänkte jag.
Ja. Vem är väl jag att inte prata vidare med honom, resonerade jag.
Han verkade vara ett riktigt kap, han med.
Och jag har ju inga förpliktelser åt några andra håll.

Vi började msn:a så smått.
Jag trivdes att prata även med B. Han var minst lika bra som utlovat.
Och verkade dessutom tycka att jag var lite trevlig också.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Och sen då?! Man kan inte bara säga A... Men det luktar svartsjuka långa vägar... Å skulle ordspråket "den som gapar efter mycket..." passa in?!

Anna sa...

Vill veta mera, ju! Är det kanske en P6 på kommande, eller rentav en P6 och P7 samtidigt?

Anonym sa...

sen då? du kan ju inte bara lämna det helt öppet sådär, man går ju sönder av nyfikenhet!

Anonym sa...

När man sitter här borta i Österland, å saknar Götet lite, då värmer det med en följetång när man öppnar burken.Barar vill att det ska bli en morgondag ;)

Anonym sa...

om du vill kan du mejla mej för följetången. valeriehaines@gmail.com.

sulky

Martin sa...

på spraydate? grattis!
jag blir avundsjuk. :-)

Anonym sa...

Mera mera mera!!!!!!!!!

Jasmin sa...

jag på åsen: Rent tekniskt så sa jag A och B.. ;-)

anna: det vet man inte..

sara: :)

boy: glad i could help

martin: avundsjuk behöver du inte vara... Du hade nog inte velat ha dem ändå... ;-)

miss mary: "Ja, barn.. när mormor var yngre så parallellhånglade hon.. det var tider det.. "

kaisa: det kommer. det kommer. det kommer.

ninna: stay tuned.