2005-10-05

nada

Okej.
Alltså.
Eh.
Hmm..
Öh...
Nej.. sorry. Jag har ingenting idag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer! Eller? Väntar...

Anonym sa...

Vi vet att du good shit, bara det att du är för blyg. Kom igen, fläk ut ditt liv, har det inte hänt något roligt på sistone, berätta lite gammal skåpmat, jag behöver ne sil NU... Eh, jag menar en blogg...

Anonym sa...

Du, Fröken J, det här måste ju vara nå't för dig! "Trevlig svensk tjej med bra utbildning", det är ju du på pricken! Men blivande datavetare, det låter ju som om han kanske är lite för ung förstås…

maruschka sa...

Och jag HAR men hinner inte...*suck*

PGW sa...

Hmm kommer vi inte få veta nånting nu när du har läsare som du inte vill berätta allt för?

*desperat efter göteborska bekännelser*

Anonym sa...

Det gör inget.

Anonym sa...

*rullar omkring och asgarvar* Killen som profilerar sig som snygg och seriös på SD has stricken again! Haha, jag känner mig otroligt utvald när han skriver: Hej

Var runt lite och hittade dig.
Jag är 29, social, utåtriktad, har humor och glad och trevlig.
Ser bra ut enligt mig själv. 185 lång, normalbyggd, bruna ögon och brunt kortklippt hår (kort finns att få).
Fråga om det är något du vill veta.

Titta gärna på min sida och läs den noga.

Vore kul om du hörde av dig.
Kram


Låt mig gissa att det var samma uppvaktning du fick?

Anonym sa...

Nejjje gumman! Du får inte lacka ur såhär, vart skall jag nu vända mig för min frukostläsning?

En kort uppdatering:
En (!!!) låda kvar att packa, sen rockar vi. *otroligt men sant*

Minnesanteckning till mig själv:
Lägg inte ner förpackningen med engångslinser längst ner i här-skall-packas-badrumsgrejer-lådan. Toppen när du är halvt blind. Fan.

Vi hörs till helgen
Puss
M